neljapäev, 9. august 2012

Aiamaalased elavad aias

Seekord postitus minu ema aiast. Kuna see oli pikka aega poole kohaga minu aed ka ja nii mõnedki taimed olen sinna mina istutanud, siis võtan endale voli seda ilu teiega jagada. Kevadel oli meil emaga kokkulepe, et mina ostan köögiviljade seemned ja tema kasvatab. Mina muidugi satun ikka veidratest taimedest vaimustusse ja nii tellisin rohelistele hernestele lisaks ka lillasid. Need näevad tõesti imeilusad välja. Pean tunnistama, et rohelised on maitsvamad, lilladel on migi natuke mõrkjas maik juures.
Meie avamaa viinamari zilga on roninud paari oksaga kasvuhoonesse ja kasvuhoones olevatel okstel on viljad valmis. Õuemarjad aga veel rohelised.
Kasvuhoone välisserva kaunistavad õitsvad küüslaugud. On sellised kenad kahupead.
Pajas vahutav väikeseõieline takeetes harmoneerub amplitega.
Kinniste õitega liiliad on lihtsalt omanäolsed ja vahvad. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar