esmaspäev, 6. august 2012

Kolm suvist tahvlit ja üks uksehoidja

Mõne päeva eest juhtus nii, et leidsin oma tädi oma vanemate aiast üht vana riiult uueks lihvimas. Mõnda aega hiljem oli juba minul ka üks vana riiul ja liivapaber pihus. Veel veidi hiljem kihutasime koos tädiga värvikeskusesse oma riiulite jaoks värve otsima. Ühtlasi ostsin mina magnetvärvi. Poeg tegi kunagi isetegijate "teeme koos meestega"  projekti raames tahvivärviga tahvli. Kasutas ta seda väga vähe ja mina mõtlesin, et ehk kasutab rohkem kui magnet ka sinna kinni jääb. Poeg värvis tahvli magnetvrviga mustaks ja mina värvisin, eelmisest korrast jäänud tahvlivärviga kalale silma ja uimetriibud. 


Nooremale lapsele tegin tahvli oma 20 aastat vanast maalilauast. Kahjuks jäi tegemata pilt maalilauast ennem tahvliks muutumist-seal oli ikka üksjagu värvipläga peal. See tahvel sai kaunistuseks kassi, sest seda peab pesamuna nõudmisel talle koguaeg joonistama. Üks liblikas trügis ka tahvlile, suvi ju. Värvi jäi veel järele ja sellega katsime vanema tütre maalilaua. Nõnda saab seda lauda kasutada mitte ainult paberi alusena, pealegi sobib see molberil seisev must ristkülik tema must-valge toaga. Sinna ma kaunistusi ei teinud, küllap teab 15 aastane ise paremini mida sinna kirjutada.


Kahe noorima lapse tahvlid nägid järgmisel päeval välja nii nagu pildil näha. Pesamuna tungival nõudmisel pidid kõik sinna kassi joonistama. Poja tegi sellise suurte käppadega looma.

See jalutav kiisu on aga vanaisa looming. Papa joonistab päris osavalt.
Riiulit, millest juttu alutasin näitan teile järgmine kord, sest minu esmakatsetus krakleega ei õnnestunud nii hästi kui ma soovisin ja pidin oma tööd veel mõnevõrra parandama. Selle asemel näitan hoopis oma vajalikku majapidamisriista, ehk fiskarsi uksehoidjat:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar